Kızlar kızım 7 buçuk aylık ve damaklarında henüz hiç bir belirti olmamasına rağmen 20 gündür elleri kulaklarında aşırı huysuz uyumuyor hep mızmız gece sürekli kalkıyor. Doktor kontrol etti hiç bir sıkıntı yok. Damaklarda da bişey yok ama büyük ihtimalle diş dedi. Pedifen verdi.
Ama gece uyumadan pedifen vermemize rağmen sanki çok da etkisi olmuyor gibi, kalkıyo ağlıyo. Burda Calpol diye bir ağrı kesici şurup gördüm, sizce o daha mı etki eder de çocuğum rahat eder acaba ?