ysmnaslmrc Hanımlar merhaba. Aranızda hiç umma olan var mı? Nasıl geçti geri. Göğsümün birisi çok acıyor yara falan yok ama el değemiyorum .Emziren bir anneyim. Mastit değil onu biliyorum. Benim gibi olan var mı?
Esrataluy ysmnaslmrc ay ben oldum enfeksiyon dediler ama bence umma gibi bişeydi gem emzirme dönemi bittikten sonra oldum daha yeni yani oğlum 3 buçuk yaşında emzirmeyi özlemiştim oğlum da yattı kucağıma sol göğsüme yanaştı güldük falan hatta ama ben ondan sonra Ateş titreme göğüs şişmesi aşırı kızardı antibiyotikle geçti
askbebegimmbenim ysmnaslmrc evet bı koku geldiğinde yemediginiz zaman göğüs umar benimde başıma geldi. Bulaşık süngeri Varya her bulaşığı yıkadığımiz ona bütün yemek kokuları değdiği için etkili oluyormuş. Islatıp sıkın göğsünüze koyun ben öyle rahatlamıştım
Esrataluy ysmnaslmrc benim önce meme ucum hassaslaştı sonra gece aşırı şişti kıpkırmızı oldu çok kötüydü
ysmnaslmrc Esrataluy benimde ara ara ateş geliyor. İlk kızımda çok yara olmuştu. Şimdi oğlum 6 aylık daha ama hiç yara falan olmadı sadece şiş gibi içten acıyor. Bazen üşüme geliyor resmen sıtma tutuyor. Bazen yanıyorum iki üç gündür böyleyim dün yatağa düştüm
ysmnaslmrc askbebegimmbenim yaa bana da avcunun içini yala üç kere göğsüne sür dediler bunu duymamıştım.
aslhnkrts askbebegimmbenim bende bunu şöyle biliyorum temiz bulaşık süngerinin tersiyle WC de umduğun bu muydu diye göğüs ucına sürerler ama etkisi var bu sünger olayının
askbebegimmbenim ysmnaslmrc evet ama o an yapmana gerekiyor sonra etki etmedi. Diğerini bı dene bakalım canım göğsünde bulaşık sungerini beklet çünkü ne koktu da umdu bilmediğin için tüm yemek kokusunun olduğu sünger ise yariyormus bende öyle oldu.
askbebegimmbenim ysmnaslmrc onu hatırlamıyorum canım ya baya oldu benimde büyüklerim söyledi de öyle yaptım kokan şey neydi bulamadığım için öyle yaptım ama ne kadar beklettim hatırlamıyorum inanki
aslhnkrts ysmnaslmrc canın ne çektiyse onu hatırlayıp yemen lazım canım bi de ne olursa olsun canım çekmedi deme süt umar bi lokma da olsa ye bu durumu yaşamamak için benim de olmuştu çok canım yanmıştı zor bela hatırlayıp yedim de geçti
ysmnaslmrc aslhnkrts yaa öyleymiş hiç yaşamamıştım böyle bişey şimdiye kadar. Gerçekten çok acıyor zormuş