ftttsrr kubrarslandoruk maşallah bebeğinizin doğum kilosu nedir kızım 2 ay. 20 günlükken 5650 gelmişti boyu da 61 cm kilosuna iyi dediler 3 kilo doğdu
gizematadeniz kubrarslandoruk hey maşallah sütünüz güzel yarıyor herhalde. Biz 6 aylık olacağız yeni 7 kg olduk
havvanur_ kubrarslandoruk nasıl kilo aldı bebeğiniz mama kullanıyormusunuz benim de 2 aylık bebeğim çok kusuyor 4800 kilo
kuzeyinannesi06 annesinintatlisi benim de 10 ay 16 günlük 28 Mart doğumlu ikisi de aynı gün doğan bir bebiş 😂
kubrarslandoruk ftttsrr benim oğlum 3200 doğdu şuan 2 ay 13 günlük şuan ki kilosunu bilmiyorum sizin bebisin kilosuda gayet iyi
kubrarslandoruk ftttsrr büyük oğlum Mayıs’ta 3 yaş diyecek 13 kilo zayıf yediremiyorum iştahı hiç yok
niloya94 10 ay 13 günlük 9100 gr.Boyu da 75 cm.Zayıf bir bebeğim var moralim bozuluyor ama sağlıkları yerinde olsun
pogacayanaginannesi nihalboler 2 ay 15 günlükken kilosu 5100 boyu 60 cm idi şuan kaç bilmiyorum yarın ogrencem