Merhaba kızlar bebeğim şükür 40 gununu doldurdu ama öğlenleri çok uyuyor gece bizi ayağa dikiyor acaba öğle uykularını yavaş yavaş kısaltsam mı geceye çok enerjisi kalıyor çünkü memeden çıkmıyor gece sürekli emip uyuya kalıp sonra kısa sürede uyanıp bir daha emiuor. Tecrübeli anneler yazabilir mi?