Cilt bakımı yapıyor musunuz, yapıyorsanız favori ürünleriniz neler? Ben karma ciltliyim ama serum ve tonikler yüzünden cildim battığı için sivilce izleriyle uğraşıyorum şu an, korktuğum için de hiçbir şey kullanamıyorum sadece minimalist bakımım var ama nemlendiricimi değiştirip Cerave almayı düşünüyorum açıkçası.
Sabah: Bioderma pembe yüz yıkama jeli, dr. Korea ya da barulab güneş kremi ve dudak kremi
Akşam: Bioderma micellar su ve Bioderma jel+bioxcin nemlendirici+dudak kremi. Bazen de acnelyse sürüyorum sivilce izlerinin üzerine. Haftada bir kil maskesi yapmaya çalışıyorum. Siz neler yapıyorsunuz, benim gibi minimal bakım yapan var mı? Bir sürü ürüne ne cildim müsait ne bütçem açıkçasıı 😁