biricigiminannesi26 Hızlı Erken gebelik testi yaptım kızlar adetime 3 4 gün var ama ilk hamileliğimdeki belirtileri yaşıyorum kaç gündür kasık ağrılarım var sizce erken mi yoksa olsa çıkarmıydı
deleted20517 biricigiminannesi26 bunda görünmüyor diğer erken gebelik testlerinden alıp deneyim çubuk seklinde olanlar,varsa onda gosterir
Lavinia_- biricigiminannesi26 bana yok gibi geldi canım aynı testten bende adetime 1 hafta kala yapmıştım çok bariz belliydi
aysebb biricigiminannesi26 Erken gebelik testi deyip alın eczaneden bu yaptığınız normal test. Bu adet gecikmesinden sonra anca sonuç veriyor daha geç sonuç veriyor yani
biricigiminannesi26 etkafa evet canım negatif çıktı ilk idrar değildi ondan mı acaba dedim birde daha gecikmedim yoksa direk negatif mi acaba
kuzeyinannesi06 biricigiminannesi26 aldığınız erken gebelik testi degıl kaset test bu varsa bile çıkmaz bu testte erken gebelık testi ile ilk idrarda deneyin
biricigiminannesi26 SevimliHayaletCasper nasıl yani ben çok anlamıyorum canım eczaneden eşim bunu almış bilmediği için
SevimliHayaletCasper biricigiminannesi26 bu kaset test yani adet tarihin geçerse bu testte çıkar. Erken yapmışsın sen bu testte çıkmaz. Erken gebelik testi diyeceksin eczaneye. Ayrıca yaşadığın belirtiler psikolojik yada başka bir sebepten. Hamilelik belirtisi değil
biricigiminannesi26 SevimliHayaletCasper tamam canım ben bir de onu alayım ozaman o doğru çıkıyor mu peki sence canım
biricigiminannesi26 deleted20517 tamam canım doğru çıkma ihtimali ne acaba canım güvenilir mi bu testler ben ilkini rahatsızdım doktorda direk öğrendim bu testleri hiç yapmadım
deleted20517 biricigiminannesi26 erken gebelik testi %99 doğru sonuç veriyor diye biliyorum ama siz yinede eczacıya sorarsınız