Sadekahvekalpben Çocuğunuzun sağlığı yerinde mi? gerisinin hiç bir önemi yok inanın🌸 insanların söylemelerinede kafanıza takmayın. 2 kızım var birisi 8-5 yaşlarında. birisi tombik uzun, birisi minyon. ikisinin yemeside çok güzel ev yemeklerine bayılırlar. küçüğüm yemesine rağmen ablası gibi kilo alımı yok. enerjik. büyüğümün kilolu olmasıylada övünmüyorum aksine diyet yaptırıyorum. inanın, kilolu çocuğa yeme demek çok zor.
aburcubur kilosuda değil. ekmek kilosuda değil. çocuk ev yemeği hastası. vucudu yakmıyor, porsiyon küçültmeye geçtik