ilayda1003 Hanimlar bebeğim 3,5aylik iki aptamil normal olanı aldık içti ama gaz yaptı hipp aldım kabiz yaptı doktoruna götürdüm bebekse gold aldım yine kabiz yapamıyor günlerce sizce hangi mama sızlanıyor sürekli
pimpiriklianne43 ilayda1003 3 tane doktor tavsiyesiyle hipp organik combiotic kullanıyorum hatta birtanesi türkiyedeki en iyi mamayi yediriyorsun demişti
Audrey_ ilayda1003 Sma optipro kullandım gaz yaptı, comfort kullandım kabız yaptı. Hipp kullandık hala kabız. Şimdi ben de Aptamile geçeceğim :( ne zor şu yarayan mamayı bulabilmek
monaroza88 ilayda1003 benimki gazlı bi bebekti. Doktor Sma comfort önerdi. O gün bugündür gazdan kurtulduk.
ilayda1003 betul97_ Ya daha doğrusu kabiz mi bilmiyorum Kakasi yumuşak ama gece belli bir saatten sonra uyuyamıyor sızlanıyor gibi gazını da çıkartıyorum aglama huzursuzluk falan yok öyle