ipekk05 kızım 3,5 yaşında diş tedavisi için anestezi altında olmalı dedi dr uyutulup entübe edilmiş şekilde oluyomuş çok korktum kızlar ya çocuğu herhangi bir rahatsızlıkta genel anestezi alma durumunda kalan varmı acaba korkuyorum🥺
Elifyor ipekk05 2.5 aylık bebeğim hem mr için anestezi almıştı hem de kalça çıkığı vardı alçıya alınacaktı ameliyathanede o yüzden anestezi aldı. Uyanırken çok zor oluyor ama benimki bebekti seninki daha büyükmüş ama büyük kızım da 2.5 3 yaşlarında anestezi almıştı anestezi etkisi geçene kadar çok ağlıyor ve sinirli oluyor. Aç olmanın da etkisi vardır tabi. Korkmayın sonunda iyi olacaksa yapacak bir şey yok her şey sadece anesteziyi vücuttan atana kadar sonrası normale biniyor
elifindurusu ipekk05 benim yeğenimde diş için almıştı 8 yaşındaydı sanırım bi problem olmadı şükür geçmiş olsun
Sevnurr ipekk05 Entübe ederek değil uyutuluyor burnundan kanül ile oksijen veriliyor işlem bittikten sonra serumu kesince ayılmaya başlıyor yavaş yavaş. Benim oğlumun yaptırdık 5 yaşındayken dişlerini
bendenbirtanedahayok brlmomy ya çok geçmiş olsun, çok fazla değil mi yanlış anlamayın zorunda olmasanız aldırmazsınız ama kedim var yılda 2 kez den fazla anestezi vurmuyor veteriner arada 6 ay bırakalım diyor, durumunuz çok mu acil bu kadar sıklıkla alması gerekşyor😢😢
Zeynpkcn Entube edilmek ile.ayni.sey nasil görülüyor anlamiyorum onu ya abimin iki.kizida anestezi.alarak dislerine dolgu yaptirdilar 40 45 dk. Da kendilerine geldiler canim
ipekk05 Zeynpkcn evet bildiğin entübe olucakmış çok korkuyorum ya dişçi koltuğunda ağzı açık bir saat duramaz dedi dr 🥺
ipekk05 Sevnurr nerde yaptırdınuz canım özel klinik mi bide kızımın kalbinde küçük üfürümü var kapanmadı hala etkilermi diye de düşünüyorum
serapdk ipekk05 eğer anestezi alacaksa lütfen klinik tarzı bi yerde değil hastane ortamında yaptırın işlemi. Bi şeyler ters giderse müdahale şansı olur. Sizi korkutmak için söylemiyorum ama hayatta böyle şeyler olabiliyor. Allah korusun yavrunuzu. 🌺🧿
Beri_34 ipekk05 benim kızım için de anestezi dediler bende korktum ve vazgeçtim açıkçası. 5 yaşında kızım dişleri çürük çekim olmalı kanal tedavisi küçük diye korkum ama böyle de olmuyor ne yapıcam bilmiyorum
3erkekannesi__ ipekk05 benim oğlum da 3 buçuk yaşında diş tedavisi oldu çektiler bir dişini dolgu da vardı hepsi tek seferde yaptılar sedasyon uygulandı üniversite hastanesin de yaptırdım ama daha iki gün önce dişten dolayı vefat eden bir çocuğun haberini gördüm yıkıldım 😒
ipekk05 3erkekannesi__ bende olmadı okan diş üniversitesine götürücem kliniktense siz nerde yaptırmıştınız
3erkekannesi__ ipekk05 bu tarz anestezi olan işlemleri hastanede yapmakta fayda var bizim işlem yaklaşık 1 saat sürdü ayılması kendine gelmesi de yarım saat ağlar oluyorlar ama sonradan geçiyor
HELELEKADIN ipekk05 biri 4 biri 8 aylıkken iki defa anestezi alarak emar çekildi 4 aylıkken anestezi sonrası çok kötüydü asla kendine gelemedi saatlerce ağladı beslenemedi 8 aylıkken doktorlar hemen uyandırdı biraz mızmızlandı ama daha çabuk kendine geldi korkucak hiçbirşey yok biz anneler fazla evhamlıyız korkuyoruz bende çok korkmuştum ama içini ferah tut hiçbirşey olmuyo bir iki saate kendilerine tamamen gelmiş oluyorlar şimdiden çok geçmiş olsun özellikte sevdiği yemek varsa onu yapıp yanınıza alın uyandıktan sonra aç oldukları için çok huysuz oluyorlar en azından sevdiği yemek olursa rahatça yer sende sakin kalmış olursun
cLearQueen ipekk05 benim bebegim dogar dogmaz entübe oldu. Bisey olmaz merak etme doktorlar en iyisini bilir lazimsa yaptir
Elifyor ipekk05 yok şehir Hastanesi’nde yapıldı hiç entübe de edilmedi ne alaka ki o acaba bilemiyorum diş olduğu için olabilir mi ki
Sevnurr ipekk05 Diş kliniğinde yapıldı ama anestezi doktoru gelmişti o hep başındaydı biz taburcu edilene kadar gitmedi. Bizim kronik bi rahatsızlık yoktu sadece alerjik astım için ilaç kullanıyorduk çocuk doktorumuzla iletişim halindeydik onay verdi yaptırdık sizde bi danışın bence çocuk doktorunuza ona göre uygulatırsınız
3erkekannesi__ ipekk05 hastane olsun çünkü ilk tedaviden sonra seni çocuk doktoruna yönlendiriyor eko röntgen kan filan veriyorsun anestezi doktoru da onay verirse yapıyorlar