Merhaba anneler benim kızım 12 aylık genelde her uyku öncesi mama içer 5 aylıkken meme reddi vardı emzirmiyorum öğlen uykusunda içer ikindi uykusunda içer ve akşam uykusunda içer sizce fazla mı veriyorum özellikle öğlen ek gıda yememezlik yapıyor… Hasta olduğu içinde bu sıralar sadece mama içti ek gıda istemedi ama çok takılıyorum acaba fazla mı veriyorum diye…