Hayırlı Cumalar öncelikler 🌸 Oğlum 22aylık şuan bundan 1ay önce çok uysal bir çocuktu bir işim olduğunda kayınvalideme bıraktığımda yada komşumun kızıyla oyun oynadığı zaman vs dururdu ağlamazdı anne diye yada uyuduğu zaman yanından kalkıp işimi yaptığım zaman uyanmazdı bundan 1 ay önce oğlumun yüksek derece enfeksiyon vardı kanında 3gün hastanede yattık eline serum taktıkları için ağlıyordu korkuyordu oğlum kolundan serumu çekip çıktıkça yenisini takıyordular korkup canı yandıkça ağlıyordu haliyle ne olduysa hastaneden sonra oldu kimsenin yanına gitmiyor asla eve birisi geldiği zaman yada biz görümcelerime akrabalara gezmeye gittiğimiz zaman asla kimsenin yanına gitmiyor kimsenin onun sevmesine izin vermiyor çocuklarla oynamıyor ittiriyor herkesi şimdi asla benim olmadığım hiçbir yerde durmuyor gece uyurken yatağında gel diyor o uykuya dalana kadar elini tutuyorum yada gündüz uykusu uyuduğu zaman ayaklarımda sallamam gerekiyor illa uyuması için ayaklarımdan bıraktığım an çığlığı basıyor ağlıyor gün içerisinde salondan mutfağa gittiğim zaman ağlıyor durmuyor anne anne anne gel diye burdayım oğlum yanındayım oğlum gitmedim annecim diyorum sürekli başını okşuyorum ben yanındayım deyip öpüyorum ama bu hali durumu geçmiyor sizce ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim onun bu korkularının geçmesi ve güzel rahat bir uyku uyuyabilmesi için