senekerdir robot kullanırım ilki xianomi vacum mop pro 3d globol versiyonu 4 sene kullandım şimdi xianomi s20+ aldım aşırı güzel. dik süpürge çok hoş ama ben dışarı çıkınca evi temiz bulmayı seviyorum. tabi böyle aşırı kirliyse robot halletmiyor ama üstünden yük alıyor. bir tane dikey alacagım ama fiyat performans olan alcam 3-4 bine.