Bebeğim 4 aylık çok ağlıyor zaten gazlı bir bebekti şimdi gazını kendisi çıkarıyor ama hâlâ ağlıyor doğduğundan beri yalnız dört duvar arasında ağlayan bir bebekle kafayı yiyorum artık yalvarıyorum oğlum sus uyu diye ama kendini sağa sola atıyor emmek istemiyor. Ben kötü bir anne miyim? Babasında uyuyor bazen bende uyumak istemiyor çıldırıyor sanki çocuk ne önerirsiniz kızlar gerçekten çok yoruldum kimsem yok ne komşum ne ailem kucağımda tutmaktan sırtım boynum tutuldu