Huma_kus34 karşı komşum var adı Hüma. Onu görünce sürekli hüma kuş diyorum. Neyse 😂😂😂 hüma mutfağında sisal halı kullanıyor onun da küçük bebeği var. Çok rahat kullanışı dedi. Islak mendille bile silebiliyorum dedi. Ama halının kalitesine göre farklılık gösteriyordur.