wkubranur Kızım bir aylık kilo alma problemi yaşıyoruz aktif emziriyorum ama aynı zamanda mama da kullanıyorum Aptamil kullanıyoruz ama çok şekerli dediler iki marka arasında kaldım Aptamil bize gaz yapmadı sizce hangisini kullanmalıyım
miroslinos wkubranur kesimlikle hipp tartışılmaz daha iyi bende sizin gibi bebeğim 2 aylık hem anne sütü hemde mama veriyorum kilo için en iyisi hipp
Ipekoz wkubranur keçi sütü içeren goat golden (sanırım buydu adı) en iyisi o. En az katkı maddesi olanlardan diye biliyorum
aaslanbeyy Hipp kesinlikle bize her anlamda çok iyi geldi. Sma ile başladık 1 kutu bitince hemen hippe geçtim temiz içerikli çocuk doktorum bunu önerdi. Anne sütüne yakın..
aaslanbeyy wkubranur hastanede onu önerdiler direk araştırmadan almıştım .. araştırınca hipp daha çok içime sindi. Çocuk doktoruma da sonradan sordum önerince onunla devam ettim 6 aylık olduk
serros miroslinos bende 2 aylık bebeğime mama ve anne sütü veriyorum ama geçen ay lıkır lıkır içtiği hipp mamayı şuan ya mamadan ötürü reddediyor yada biberondan sinirlerim bozuldu böyle bi sorun yaşadınız mı kiloyu az aldıgı için mama takviyesi yapıyordum
miroslinos serros evet ara ara bende de öyle oluyor ama verin bir iki yudum bile içse yine iyi ara ara adaptasyon sürecinde oldukları için olması normal 🥰
miroslinos serros birde biberon ucunuzu değiştirmeyi unutmayın kendi ayına göre alın ve en önemlisi memeden akan sütü geçmesin akış hızı olarak biberondan daha çok akarsa meme içmek istemez ama daha az akarsa memeyi tutma isteği artar biberon ucu olarak bir ay geriden gelin hep 🎀
aliceinwonderland wkubranur Hipp combiotic 7 aydır emzirme ve mama olarak gidiyoruz artık ufaktan ek gıdada var hayatımızda. Çocuk doktorumuz hipp combiotic önerdi anne sütüne en yakın diyerek ve o sekilde basladık kusma, gaz veya kabızlık gibi herhangi bir sorun yaşamadık çok şükür. Bu arada evet aptamil çok şekerli bir mamaymış doktorumuza aptamil mi alayım diye sorduğumda kesin ve net bir dille anlatmıştı şeker durumunu o sekilde hipp tavsiye etmişti
aaryamom Bizde 24 gunluk olduk ilk hastanede hipp mamayla basladik doktorumuzda onu önerdi onunla devam Ediyoruz , gaz vs yapmiyor kilo aliminida gayet iyi destekliyor , umarim bu sekilde devam eder 🙃
Tugcebb wkubranur sma comfort kullanıyorduk kilo alımında problem yoktu ama geceleri çok kıvranıyordu bizde hipp organik combiotic’e geçtik. Gece kıvranmaları bitti, kilo alımı devam ediyor
cansuhifa Baby goat için ne düşünüyorsunuz kızlar ben de hipp combiotic kullanıyordum kilo alımı olmayınca deneyim diye geçtim. Kokusu garip
kbrauras cansuhifa biz onu kullandık bebeğim kabız oldu tekrar hippe geçtik halada kabız yavrum bence her bebek kaldıramıyo o mamayı üzgünüm
serros cansuhifa o mamayı anne sütü almayanlar kullanıyor diye yazıyor internette ama bilemiyorum araştırın bi
asenauras wkubranur doktorlarında tavsiye ettiği gibi Hipp kullan. Kilo alma sorunu var ise Hipp keçi sütü bazlı mamayı kullan. Güzel kilo aldırıyor, kolay sindiriliyor ve gaz yapmıyor