6 ay 20 günlüğüz doğduğumuz günden beri kolikti süt alerjisiydi idrar yollarıydı uğraştırdık durduk. sünnet olduk idrar yolları geçti. Süt alerjisi için diyetteyiz. Ama bebeğim gün içerisinde sürekli huzursuz 5 dkk duruyor 5 dkk ağlıyor gitmediğim çocuk doktoru kalmadı bulunduğum şehirde son iki tane var onlara da gideceğim. Yüz üstü koyuyorum durmuyor reflümüz hala geçmedi oturma destek minderine koyuyorum durmuyor yürüteç aldım bi Ümit olmadı hoppala da da durmuyor hepsinde sadece 5 er dakika bazen ağlama atakları oluyor. Birtek yemek ve uyku saatlerinde sorunumuz yok onun dışında genel hali hep huzursuz. Bunun nedenini çözemiyoruz. Üzülüyorum acaba bir sıkıntısı mi var diye.. Akıl verebilirmisiniz?