Bebeğim iştahsız bir bebekti mamayı zorla alıyordu şimdi ek gıda ile biraz daha azaldı normal mi.ama hâlâ ana öğün mama tabi ki şu an sadece 2 öğün ek gıda veriyorum sabah 10 akşam 6 gibi. İki öğün arası 2 kere 90 ml alıyor . Birde yatakrn 90 ml sonra ikiser kere daha 90 ml veriyorum. Sabah 6 gibi 90 ml veriyorum. Bebeğim 6 aylık olacak sanki az alıyor mama gibime geliyor. (mama 100 ml de oluyor gece)