sadeturkkahvesi11 bak siz beni anlarsınız siz de bolu dasiniz. Ben merkezdeyim ama burdada doğru düzgün bir şey yok biliyorsunuz. Bu ay bebekler için hiçbir şey yok. Cadde AVM yi biliyorsunuz dur orda üst katta bı tren var ara ara ona bindiriyorum başka da bir sey yok şimdi hava soğuk ona da götüremem. Cirtcitt sonra sesli oyuncak , araba vs her şeyi var ancak oynamıyor bıkmış