Merhaba kiwi baby kamera kullananlar var mı? 10 ay önce aldım çok güzeldi sonra birden bağlantı sorunları yaşamaya başladım. İnternette sorun yok iyi çekiyor kamerayı silip tekrar bağlamak istiyorum bağlanmıyor kamerayı resetlemek istedim resetlenmiyor sorun bende mi yoksa kamerada mı bilmiyorum. Kullananlar varsa bi bakabilir mi? Kamera önerisi de alabilirim.