Merhaba anneler, kızım 19 aylık ve aktif emzirmeye devam ediyorum.
Ben peyniri çok seven ve değişik peynirler deneyen biriyim.
Geçenlerde de rokfor peyniri aldım (en sevdiğim peynir olabilir) rokfor da bildiğiniz üzere küflü ve ağır bir peynir.
Bunu yemem emzirmem için bir sorun yaratır mı?
Gebeyken yasak olduğunu biliyorum ama emzirme dönemine dair bir bilgiye rastlamadım.
Bilen varsa cevaplarınızı bekliyorum 🌸