-Azize123 Kizlar ben 3 günden beri adetliyim ama böyle çok az kahve lekesi geliyo kendimde biraz farklılık hissedip test aldım ve çift çizgi çıktı sizce hamile miyim bu şekilde adetlikyen hamile olduğunu öğrenen var mı
bendenbirtanedahayok -Azize123 ben 4 gün kanama gördüm adet oldum sandım diğer ay gecikince testte 5 haftalık hamile çıktım
chbib -Azize123 Bende lekelendim adet oldum sandım meğer tutunma lekesiymiş 🤦🏻♀️ hamileyim geçensene doğumyapmıştım halbuki büyük süpriz oldu bana 😂 nasip
Poly-ana -Azize123 Canım o yerleşme kanaması olabilir yada riskli bir gebelik olabilir hemen kadın doğuma git benim ilk gebeliğim bu şekildeydi olumsuz sonuçlandı. Eğer riskli bir durum varsa iğne başlıyorlar hemen
-Azize123 bendenbirtanedahayok akşam üstü tekrardan erken gebelik testi yaptım onda negatif çıktı anlamadım birşey yaa
merkursavascisi_06 -Azize123 ben de bi iki leke var diye adetim sanıyodum sonra lekeler gidince regl değilim herhalde diyip tekrar gusül almıştım birkaç gün sonra test yaptığımda hamile olduğumu gördüm