Sevgili anneler,
Benim oğlum 14 aylık. Eşim çalışıyor ben çalışmıyorum oğluma bakıyorum 1,5 yıldır nerdeyse hasta kalıyorum. Çocugumu kendim büyütmek istiyorum.
Şimdi oğlum tüm gün benle oldugu halde asla bana düşkün değil, hep babasını istiyor. Evde olmayınca aramıyor tabi. Ama eve geldiği an babası hep baba istiyor onun peşine ağlar mesela benim için ağlamaz. Umursamaz. Tabiki bu cok güzel birşey babasıyla böyle olmasına çok seviniyorum cok mutluyum. Ama herşeyi ben yaptıgım halde bana karsı böyle davranınca oğlum üzülmüyor değilim. Sanki iyi bir anne değilmişim gibi hissediyorum.
Erkekler hep annecidir diye duyuyordum ama benim oğlum öyle değil.. yani ben mi yanlis bisey yapiyorum bana da düşkün olmasını isterdim😔. Bu durum normal mi?