merhabalar, aranızda çekişmeli boşanan ve davayı kazanan.
aynı zamanda evladı olan varmı birkaç soru sormak istiyorum
ne kadar tazminat istediniz ve ne kadar aldınız?
çocuk görüş günleri nelerdi ve psikolojik olarak nasıl atlatınız
ödeme nasıl sağlandı ve istinaf istendi mi 🙂