Sema6666 başınız sağolsun maalesef ülkemizde o kadar bilinçsiz insanlar var ki hiç kimsenin umurunda değil bilgi vermek sonra olan annelere oluyor siz bakamıyor oluyorsunuz halbu ki doğru bilgilendirme yapılamıyor ve aşılar gerçekten çok pahalı 3 doz asi 283 tl 4 doz asi 403 tl yani paran varsa çocuğunu yaşat yoksa hastalanırsa ölsün diyorlar