kızlar dün eşim iyi geceler maması almış 53 günlük bebeğim belki iyi gelir diye akşam verdim uyudu 1 saat sonra hemen uyandı. normalde 2 saat uyur neyse uyanınca bir kez daha verdin vermez olaydım sabah 7ye kadar ıkındı uyuyamadı çocuğum hazmedemedi galiba 7 de uyudu 1 saat anca ıkındığı için uyandırıyor kendini confort kullanıyoduk nasıl geçer bu durum yardım edin