duygupera Evet, bebek arabası falan sorun olmuyor. Uçağa kadar bebek arabasıyla gidip, uçak kapısına gelince binmeden oradaki görevliye veriyorsunuz. Yanınıza su alabilirsiniz. Suyu sorarlarsa bebeğiniz için olduğunu söylerlerseniz hiçbir sorun olmuyor. Zaten bebekli veya çocuklu birine fazla olmamak şartıyla yanınıza su alma imkanınız var. Bebekli yolculara her zaman için öncelik tanınır bunu unutmayın. Uçaktan indikten sonra arabanızı görevliler uçağın hemen yanına bırakıyorlar almayı unutmayın. İyi yolculuklar