ikikedibirbebek 13 aylık çocuğum gece 2 kez uyanıyor sizinlerin nasıl? Birde gece tek uykuya geçiş nasıl oluyor yada olmalı
aybarsmom34 ikikedibirbebek 11 ay 18 günlük. Tek uykuya düştü ve gece en az 10 kere emmek için uyanıyor. Şükredin bence siz 😂
bisenakillisinzaten ikikedibirbebek 12 aylık şuan. 1 aydır falan tek uyku yapıyor. İkinci uykuyu asla istemiyordu çok direniyordu oylelikle tek uykuya geçtik. Gece 5 6 kere kalkiyor
utkummm ikikedibirbebek ne guzel 12,5 aylik en az kalktigi gun 7 8 kere kalkiyo genelde 10 kere kalkiyo bazende 15 oldugu oluyo😫
ikikedibirbebek aybarsmom34 şikayetçi değilim ya zaten 😂 sadece deneyimleri öğrenmek istedim 🙃 tek uyku ya geçti 10 kere uyanıyor demişsiniz onu anlayamadım
aybarsmom34 ikikedibirbebek Ayy yok anlatım bozukluğu olmuş pardon 😂 Tek uyku yapıyoruz artık. Gecede sürekli uyanıyor. Tek uykuyla alakası yok yani. En başından beri böyleyiz maalesef
Sunismyson ikikedibirbebek gece besleniyor mu? Beslenmiyorsa eğer alışkanlıktan da uyanıyor olabilir.
Sunismyson utkummm canım birkaç postta da seninle yazışmıştık hatırlıyorum o zaman da dediğim gibi sıkıntısını bilemem ki ben hep uyanan uyku sıkıntısı olan bir bebek demiştin yani her bebek aynı değil bi derdi var çözemiyorsunuz demek ki hala.
annebalim_ ikikedibirbebek 2 mı Benım kı 20 😀😀😀13 aylık hele bugün azı dısler gelıyo belkı HIc uyumadık
Zeynepp054 ikikedibirbebek 26 aylıktan sesleniyorum 🙋🏻♀️ gece pek uyanmıyor artık birlikte yatıyoruz. Uyansada hiç müdahale etmiyorum emziğini alıyor devam ediyor kendi kendine.
2baby1ana3013 ikikedibirbebek 2 yaşında öglen 1 2 gibi uyur eger uyumazsa sabaha kadar ayaktayız uzun süredir böyle emmeyi bıraktı gece uyukuları bi deliksiz uyuduk ikimizde saat başı kalkar emerdi