kahvepres Kızlar köy süttüm vardı dondrcda cıkardım şuan erimiş ama hep pütür pütür normalmi yoksa bozulmuşmudur
obiranne3 kahvepres karadenizli tanıdıklarım hep öyle derin dondurucuya atıp kullanıyolar. çok şaşırmıştım öyle görünce. ben öyle kullanmadığım için bilmiyorum.
bisusbe_ kahvepres sürekli köyden süt alan biri olarak söyleyeyim pütür pütür oluyor ilk döktüğünüz zamanda ama bozulma değil o normal. Eğer kaynamaya başladığı zaman yoğurt gibi lapa olmazsa bozulmamıstir
Bezelyeannesi kahvepres kaymağı donmuştur oyüzden pütür olabilir pişirin kesilirse lor olur kesilmezse zaten bozulmamıştır demektir
Tatlican kahvepres Buzluktan cikarinca sütü kesilmiş görüntüsü oluyor ama bozuk degil ben cok kullandm öyle
papatyagibi kahvepres Bozuk olmuyormus Bende bozuldu sanıp atmıstımda kayınvalidem bozuk degil bir daha yapma demisti 😆