beequeen Uzun süredir aynı mamayı kullanıyorum Yarın doktora da soracağım. Başına gelen var mı? Alerji mi?
obiranne3 beequeen alerji gibi duruyor,giyindiği kıyafette etkileyebilir. ek gıda döneminde ise, yediklerine dikkat edin🌸
mss_12 beequeen kaşınır onlar ya nemlendirin mustela iyi geliyor .biz dr gittik ezgema dedi ama onun altındada besin alerjisi yatıyor.değişik birşey yediniz mi ?yada vardı uyuyordu ve uyandı.alerji doktoruna götürmekte fayda var.
beequeen obiranne3 ek gıda döneminde değiliz henüz. Değişik bir şey giydirmedim aslında. Siveno kullanıyorum, ütüleniyor mutlaka Teşekkürler ☺️
sahailesi Ek gıdaya geçtiniz mi bizim yumurta alerjiniz vardı sırtında bunlardan çıkmıştı. Biraz geç geçiyor ama geçiyor korkmayın
beequeen sahailesi yok ek gıdaya geçmedik 3 aylım daha Nemlendireyim teşekkürler Mustela kullanıyorum bi de onu değiştireyim
obiranne3 beequeen çok iyi bir marka dahi olsa, malesef çocuğun alerjik yapısı varsa alerji yapabiliyor, ne demek🌸
asyanm beequeen iyi ozaman ben başka bulaşıcı cilt hastalığı düşündüm.ozaman nemlendir canım geçmezse doktora gosterirsin hemen geçer umarım 🙏
beequeen mss_12 sütüm yok maalesef. Mamayı da uzun süredir kullanıyorum ama şimdi etki etmiş olabilir tabii. Teşekkürler