Rumeysadgl Kızlar ikizlerim var sizce çaycıda mama suyu ısıtmak mantıklı mı elektrikle ısındığı için tereddüt ettim
allwrite Elektrik olmasının ne önemi var ki? çaycıda kireç olabileceği için tercih etmiyorum, bebeğimin içme suyunu kaynatmak için. Sık sık kirecini temizlerim ama yine de içim rahat etmiyor.
maysamoms33 Rumeysadgl ben doğdu doğalı çaycı da ısıtıyorum birsey olmadı ayarlamak için ısısını hazir su kullanıyorum
Silentium34 Rumeysadgl Ben doğduğundan beri çaycıda ısıtıyorum. Suyun neyle ısındığının bir önemi yok. Çaycıyla ilgili dikkat etmeniz gereken tek şey kireç olup olmadığı bence.