kucukyavrumm11 Kızlar iki ay önce sezeryan oldum ikimci regli oluşım bu reglide yürünce yara yerim karnım ağrıyo lavaboya dahi otırsam rahmim ici agrıyo bunu yaşayan oldu mu yardımcı olursanız sevinirim 🙏