Cennethurmam_ Öncelikle geçmiş olsun modunu düşürme güzelim. 2 tanıdığım yakınım var. birisi şuan evli 1 çocuk annesi ve ağır epilepsi nöbeti geçiren biri. nöbet geçirdiği an yerde çırpınır şekilde oluyor ve bilinci tamamen gidiyor, elhamdülillah şuan evli 1 çocuğu var ilaçlarına devam ediyor turp gibi hiç bişeyi yok.
diğeride henüz 1. sınıfa gidiyor,hafif dozda başladı nöbeti. dediğiniz gibivideoları çekilip doktora gösterildi, ilaç kullanıyor hiç bir sıkıntısı yok.
ilacı kötü olarak görmeyin, o düzene sokuyor.
çokta güzel gelecek kurucak, inan🌸 tabiki bir anne olarak üzülmende haklısın ama, dermansız bir dert değil. geleceği olucak çok şükür.
bi yakınımın çocuğu rett sendromu, hiç bir tedavisi yok, ömür boyu rehabilitasyon, oda yürüme yeme becelerini kaybetmemesi için. o yüzden rabbim dermansız dert vermesin. üzme kendini