Kızım 12.5 aylık ek gıdaya ilk başladığı zamanlar normal günde 1-2 kere macun gibi kaka yapıyordu ama 9-10 aylıktan sonra sıvı sıvı ve günde 4-5 kez kaka yapar oldu. Bu hafta iyice coştu dün 6 kere kaka yaptı ve hep taşıyor günde 5-6 kere atlet pantolon değiştiriyorum bazen temiz atleti kalmıyor aynı yenidoğan gibi hala yahu. Ek gıda yemesi de gayet güzel bizde pek ara öğün mantığı yok 3 ana öğün veriyorum hep yiyor her şeyi, evde ne yemek pişiyosa aynısını veriyorum zaten. Bu normal mi herkesin beybisi böyle mi 😅