barlastulinay 5ay 21günlük olduk ,anne sütüyle beslenme,çok sık uyanıyoruz 1,5saatte bir,napıcam bilmiyorum,2saati geçmiyo en uzun gece uykusu,9da uyuturum 12ye kadar 8-9kez uyanır🥺😑
urasmom6 barlastulinay benim oğlum da 4ay 27 günlük 8-9 gibi uyutursam gece yarım saate bir uyanıyor kolay kolay da uyumuyor ama 11-12 gibi uyutursam çok güzel uyuyor uyansa bile hemen geri dalıyor nasıl erken uyutucam bilemiyorum böyle gidecek herhalde
arasbek barlastulinay ne zamandır böylesiniz acaba 4 ay 26 günlüğüz 1.5 aydır geceleri saat başı uyanırız
yldzzz557 barlastulinay benim bebegim de böyle maalesef 5 bucuk aylik . 3 buçuk aydan sonra bozuldu uykusu . sürekli uyaniyor yarim saat sonra uyandığı bile oluyor maks 2 saat o da her gece bir kere ya var ya o da yok. Ne zman bitecek bu durum ben de merak ediyorum
zynprvlfsn barlastulinay 7.5 aydan bildiriyorum, bizim de 2 aydır saat başı uyanıyor. Dermanım kalmadı,.
barlastulinay urasmom6 Ben de akşamdan dokuz 9:30 gibi uyutunca, Gece 12 lerden sonra saat başı uyanıyor uyandı mı emdikten sonra da geri biraz zor dalıyor uykuya
barlastulinay arasbek dördüncü ayın başından beri hemen hemen böyle, Önceleri bir ara 3 saat uyurdu 2 saat uyurdu tekrar 2 saat uyurdu sonra 1.-1 yapardı sabaha karşı Ama uzun zamandan beri geceleri 2 saati geçemedik
urasmom6 barlastulinay ben pes ettim artık erken uyutamıyorum ne zaman uyumak isterse o zaman uyutuyorum
barlastulinay yldzzz557 durumlar nasıl Benmki gece saat başı uyanıp meme istemeye devam napcam bilmiyorum
yldzzz557 barlastulinay maalesef aynı.ben her uyanmasinda emzirmiyorum alışmasın diye ama yine de aynı uyanmaya devam
yldzzz557 barlastulinay benim kızım zaten doğduğundan beri memede uyuyan biri değil. Uykuya geçeceği zaman emiyor olsa bile memeyi bırakınca uyanıyor. Sonra ben uyutuyorum. O yüzden meme istediği icin uyanmiyor benim kızım. Neye uyandığını bilmiyorum ama 😀
barlastulinay yldzzz557 acaba gündüz uykularından dolayımı gece sık uyanıyorlar,benmki 3uyku yapıyo gündüz
yldzzz557 barlastulinay benim kızım da 3 uyku yapıyor.olmasi gereken zaten bu . Aralığa da dikkat ediyorum. Gündüz uykusundan olduğunu sanmıyorum
flanoz Gündüz az uyurken de gece saat başı kalkıo ondan değil. 5 ay 17 günlüğüz bir süredir saat başı kalkıo Yatağını hiç sevmiyor ana kucağında uyumaya alıştı fena haldeyim
barlastulinay arasbek anne sütüyle beslenen çocuklar galıba hep böyle çoğunlukla gördüğüm okuduğum 😵💫
balyavrum Bizde yeni girdik 6. Ayımıza gündüz 3 uyku yapıyor. Gece ⅘ bazen ⅚ kez uyanıyor. Meme istiyor. Bende sinir oluyorum☺️ Babası alıp evde dolaştırıp pışlıyor uyuyor. Ne zaman geçecek bilmiyorum