Tlyyldz gaz damlasını 1-1buçuk ay sonra veriyolar zaten Allah korusun alerji oluşabilirmiş kimyondan ötürü dikkat edin 70 günlük benim bebeğim ben bu zamana kadar kiraz çekirdeği kemeri, uzun emzirme seansları, masajlar, rezene içmeler, plates topunda zıplamayla hallettim gaz sancılarını geçen hafta biogaia ya geçtim 3 tane doktora sordum verebileceğinin en iyisi biogaia zaten dedi. En azından 40ı çıksaydı da öyle verseydiniz ben su bile vermiyorum verenlere şaşırıyorum ama tabi bebek ıkınmaktan morarınca anne olarak çaresiz kalıyoruz bazen sizde haklısınız☹️