Durum şu, 9.gününden gaz sancıları başladı doktor sap simpleks diye bi gaz ilacı başladı günde 4 kez kullanıyoruz. Dünden beri de bebeğim ⅘ saat aralıksız uyuyo bikaç kez uyandırıp beslemeyi denedim uyandı yemeğini yedi ve rahatsız oldu uyuyamadı saatlerce . Bende uyanmasını beklemeye karar verdim ama uzun saatler uyuduğu oluyo sizce yanlış mı yapıyorum ? 2 saatte bir beslediğimde gaza sıkışıyo uyuyamıyor sütüm az olduğu için mama takviyesi veriyorum o da sıkıştırıyor çocuğu sizce ne yapmalıyım?????