[silindi] Sevgili anneler, bebekleriniz tam olarak ne zaman yemek yemeğe başladı? Benim kızım 6 aylık ama sabah akşam hep formül mama içiyo. Ek gıdayla doymuyo. Ve formül mama istiyo. Ne zaman tam olarak sabah öğle akşam yemek yiyecek?
Deletedmom115 [silindi] 6 aylık zaten o kadar yiyemez. 1 yaşına kadar formül mama vermeye devam edin ana öğün mama olsun. Kalan zaman da ek gıda verin. Şuan eğer yeni başladıysanız tek öğün verin 7. Ayda kahvaltı ekleyin. Sonra 2 ana 1 ara öğün olarak devam edersiniz. Yani tamamen öğün oluşması için 8. Aya kadar zamanı var. Ama zaten yine kase kase değil ölçülü.
[silindi] Deletedmom115 Teşekkür ederim bilgi için. Ya hep formül mama istemesi beni endişelendirdi. Sonuçta vücudu başka besinlerede ihtiyaç duyuyo🤷🏻♀️