avokadoluomlet35 3 ay 8 günlük şuan , benimki baştan beri gündüz uykusunu sevemedi gece uyusun da gündüz uyumasa da olur diyorum bende çünkü gücüm kalmıyor, gündüz de çok değişiyor bazen yarım saat uyuyor mama saatine yakın uyuduysa bazen de 2 saat uyuyor, manuel ana kucapını seviyor ama kalkmaya yelteniyor kendini fırlatıyor sırt üstü yatmayı da seviyor kusan bebek diye sırt üstü bırakamıyorum pek , şuan benimki ayakta durmak zıplatılmak, yürüyo gibi yaptırıyorum akşama kadar öyle evi yüeütsem yok demez sesi çıkmıyo, ama yüzüstü dur desem 1 dk durmuyo ne yapacağımı benfe şaşırdım valla ben dışarıya da çıkaramıyorum, yeni de bir hastalık atlattık daha atlatamadık sayılır sebebini bulamadılar yine de bir daha tekrarlar diye korkuyorum soğuktan sakınıyorum o yüzden, öyle işte ya