omerasafinannesi10 üst solunum yolları hastalıkları için kullanılan şuruplar var hekime danışıp size uygun olanı kullanın.
Alternatif tıp da da dut kurusu kaynatıp içebilirsiniz ıhlamur aynı şekilde.
Sarımsak zeytinyağı duymuştum ne kadar doğru bir yöntem bilemiyorum araştirilablir.
Burnunu serum fizyolojik ile günde 3 kere açın
Nebilizatör ile hava desteği sağlayın.
Evi havalandırın evdeki oksijen değişsin.