cLearQueen aslında uyku süresi normal ama oğlum beş buçuk aylık, ben uyku arasında bir kez besliyorum, bizim doktorumuz 6-7 saati geçmesin diyor açlık süresi, şekeri düşebilir diyor. Ben gece de arada bir kez besliyorum, bıraksam benimki de uyur. Ama 3 aydan sonra gece uyursa beslmeeye gerek yok diyen doktor da çok, bilmiyorum bana daha küçük o kadar aç kalamaz gibi geldiği için doktor da 6 saat geçmesin dedigi için uyku arasında ya emziriyorum ya mama veriyorum sütüm yoksa.