Emzirmek benim için hep bir problem oldu. Şu işi bir türlü halledemedim. Eski postlarıma baktım da hep emzirmeyle alakalı neredeyse 🤦🏻♀️
Emzirme danışmanlığı ile silikon ucu bırakmıştık ve sütü arttırmıştım, yavaş yavaş mamayı azaltıyordum. 1 aydır bu şekilde çok güzel gidiyordu.
2 gündür bir şeyler oldu sanki, emmiyor doğru düzgün. Sadece uykuluyken lıkır lıkır emdiğinin sesini duyuyorum. O da gece saat 3-4 civarı. Uykuya dalması zorlaştı, 2 gündür yerine koyamıyorum, ya memede ya memeye yakın bir şekilde uyuyor. Ama memeyi de düzgün emmiyor, Sakız gibi çiğniyor. Birini çekip bırakıyor, çekip bırakıyor. Yarın tam 3 aylık olacak. Neler oluyor sizce? Sütüm tekrar azalmış gibi geliyor bana. Ama elleyince içinde yumrular var ve sert. Düzgün emmediği için olan süt kanalları tıkadı galiba. Az kaldı dayanamayıp komple mamaya geçmeme 🤦🏻♀️ Ama eğer sabretmemle geçecek bir süreçse sabretmeliyim ve bebeğimi anne sütünden mahrum bırakmamalıyım diye düşünüyorum.