Aspiratörü bebekler genelde sevmiyor benim kızımda nefret ediyor ama şırınga veya flakon serumlarla temizlediğimde ağlamıyor alıştı hatta şırıngadan fışkıran su daha kalın olduğu için daha rahat kullanıyoruz eğer serum fizyolojikle iyi bir temizlik yaparsanız aspiratör kullanımına gerek kalmıyor çocuğa iki eziyet olmamış oluyor 🥲