metinaras1 Arkadaşlar merhaba 16aylık oğlum var ama hala gece mama veriyorum ağlıyor çünkü ama kalkınca iştahsız olıyor ama diş çıkardığı için pek yemek yemiyor zaten iştahsız benim oğlum. Hep öyleydi gece de mama vermesem daha da aç kalır diye korkuyorum