akkoyun28 Doğum yapalı 10 gün oluyor. Doğumdan 3-4 gün sonra hemoroid çıktı. Doktora gitmelimiyim emzirdiğim için ilaç kullanmak ne kadar doğru onuda bilemiyorum. Aynı durumu yaşayanlar cevaplarsa sevinirim
buseviim akkoyun28 gidin bence benim bekarken olmuştu ve geçmedi doğumla büyüdü dahada. Bekarken olduğumda agriliydi doktora değilde eczaneye gittim ağız yoluyla bir ilaç vermiyorlar zaten krem veriyorlar
adalinamomm akkoyun28 Doğum sonrası oluyor canım benim de olmuştu ben gitmedim sıcak duş falan aldım bir de bir şurup kullandım yavaş yavaş geçti zamanla sana da vermişlerdir belki büyük tuvaletini kolay yapmak için