öğlenleri neyse de geceleri çok sıkıntı çekiyoruz iki saate bir en kötüsü bir saate bir uyanıyor emziriyorum bunun üstüne bide gaz sancısı çekiyor hala 6 aylık olmasına rağmen 💆♀️ bıktım şu gazdan uykusunu alamıyor beni de mahvediyor napmalıyım hiçbir fikrim yok kendi kendine gazını çıkarıyordu bir ay önce şimdi kendi kendine çıkaramıyor bağıra bağıra ağlayarak uyanıyor nazar mı desem gaz sancısı mı diş sancısı mı bilemedim yardım edin lütfen