Kızım 16 aylık olcak bir haftaya, dört beş gündür göğsmde değişik bir yanma acı var , yemek yemiyor ve sürekli meme istiyor , çok emdiğinden fiye düşünüyordum şimfi hissettim dişleeini geçiriyor göğsümün ucuna o şeekilde emiyor ve göğs ucum şiş kocaman , memeyi bıraktırcam bu gidişle , çözümü olan var mı