mryada23 kızınız 25 aylık ay olarak kızımdan büyük onun için soruyorum konuyla biraz alakasız olacak ama kızım 22 aylık anne baba hadi ne ver mama der ikili olarak anne hadi , anne ne ne der seslenince anne ne ne söyler konuşması sizce iyi mi yoksa bu aydan sonra açılır mı