ylmzzz Herhangi bir sıkıntısı yok bebiş büyüdüğü için artık kullanamıyoruz. Ben bel ağrım sebebiyle eğilemediğim için almıştım çok işimi gördü ilgilenenler yazabilir şuan sıfırı 2.000 lira çok düşük olmayacak şekilde satmak istiyorum