Kızlar oğluma doğduğundan beri molfix kullanıyorum arada mecburiyetten sleepy ve goon denemelerim oldu ama molfixten hep çok memnundum. Son birkaç aydır geceleri bezi taşıyor sabah karnı bacakları buz gibi uyanıyor ve hasta oluyor. Üşüyor da çok mu çiş yapıyor yoksa bez mi taşırıyor bi türlü anlam veremedim. Su içme-üşüme-çiş miktarı hepsini takip ettim ama net bi kanıya varamadım o yüzden bez değiştirmeye karar verdim. Bez önerisi olan? Ya da bu durumu yaşayıp çözüm bulan var mı?