Kızlar salgından biz de nasibimizi aldık bebeğim on aylık bir haftadır hasta ateş yok burun akıntısı ve hırıltı var doktor ilk antibiyotik yazdı bugün kontrole gittik hala geniz akıntısı olduğunu söyledi gerçekten de öyle hala hastalığı geçmiş değil aynı ilaca devam et dedi ve bir antibiyotik daha yazdı yani iki ilaç kullanacağız gün içinde üç bazen dört soğuk hava veriyorum zaten Tavuk suyu sarımsaklı yoğurt bunları da yapıyorum ama beş günün sonunda da geçmezse hastaneye yatıralım dedi bana bir tavsiyeniz var mı hırıltısı da var influenza oldu bebeğim Bir önerisi olan var mı ne yapabilirim ilaca da ek olarak